السياحة العلاجية في مشهد و الخدمات الطبية و الصحية في مشهد المقدسة - ايران مع خدمات السفر و السياحة
السياحة العلاجية في مشهد و الخدمات الطبية و الصحية في مشهد المقدسة - ايران مع خدمات السفر و السياحة
السياحة العلاجية في مشهد و الخدمات الطبية و الصحية في مشهد المقدسة - ايران مع خدمات السفر و السياحة

حقن البوتكس (البوتوكس) في ايران مشهد

آشنایی با بوتاکس

بوتاکس یک داروی نسخه ای است که برای به حداقل رساندن چین و چروک و خطوط ریز استفاده می شود. این ماده بسیار سمی است که بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد، اما در صورت استفاده در دوزهای کم، ایمن و مؤثر است. تزریق بوتاکس معمولاً در مطب پزشکی توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مجاز و ماهر انجام می شود. مهم است که یک ارائه دهنده واجد شرایط را انتخاب کنید و در مورد کارهای قبلی و بررسی های آنلاین آنها تحقیق کنید. بوتاکس موقتی است و حدود چهار تا شش ماه طول می کشد. همچنین پیروی از دستورالعمل های مراقبت های بعد از ارائه شده توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای جلوگیری از عوارض مهم است. هزینه بوتاکس متفاوت است، اما مهم است که آن را در چشم انداز قرار دهید و آن را به عنوان بخشی از یک رژیم مراقبت از خود در نظر بگیرید.

بوتاکس زیومین چیست ؟

زئومین و بوتاکس هر دو درمان های تزریقی هستند که برای کاهش ظاهر انواع خاصی از چین و چروک ها و خطوط صورت استفاده می شوند. آنها هر دو از سم بوتولینوم نوع A مشتق شده اند، که یک نوروتوکسین ایجاد شده توسط گونه ای از باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم است. با این حال، تفاوت‌هایی بین این دو درمان وجود دارد: زئومین شکل خالص شده سم بوتولینوم نوع A است، در حالی که بوتاکس از مخلوط پیچیده‌ای از پروتئین‌ها تشکیل شده است. در اصل، این بدان معنی است که Xeomin هیچ افزودنی ندارد، در حالی که بوتاکس دارد. موارد استفاده Xeomin عمدتاً برای چین و چروک های جزئی تا متوسط ​​در پیشانی و نزدیک ابروها و چشم ها استفاده می شود. بوتاکس همچنین می تواند برای این نواحی و همچنین سایر چین ها و خطوط صورت استفاده شود. مدت اثرات Xeomin ممکن است سریعتر از بوتاکس ظاهر شوند، اما ممکن است به مدت طولانی دوام نداشته باشند. هزینه Xeomin و بوتاکس ممکن است بسته به ارائه دهنده و مکان متفاوت باشد. اینکه یکی بهتر از دیگری است یا نه، کاملاً به ترجیحات شخصی و منطقه تحت درمان بستگی دارد. توجه به این نکته مهم است که بوتاکس و زئومین نباید به جای یکدیگر استفاده شوند.

هزینه و قیمت بوتاکس چه قدر است ؟

هزینه بوتاکس بسته به عوامل مختلفی از جمله مکان، ارائه دهنده و میزان بوتاکس استفاده شده متفاوت است. 

توجه به این نکته مهم است که هزینه بوتاکس می تواند بسیار متفاوت باشد و بهتر است برای تعیین هزینه درمان با یک ارائه دهنده واجد شرایط مشورت کنید.

برای اطلاع از قیمت دقیق بوتاکس و زیومین کلیک نمایید.

انواع روش های بوتاکس

دو نوع بوتاکس وجود دارد: نوع A و نوع B. نوع A عمدتا برای درمان چین و چروک های صورت استفاده می شود و شامل محصولاتی مانند بوتاکس، دیسپورت، زئومین، داکسفای و ژیوو می شود. نوع B اغلب برای درمان اسپاسم گردن استفاده می شود و به عنوان Myobloc فروخته می شود. تزریق بوتاکس معمولاً در مطب پزشکی انجام می شود و از یک سوزن نازک برای تزریق مقادیر بسیار کمی از سم به عضله استفاده می شود. همچنین از تزریق بوتاکس برای درمان اسپاسم گردن، تعریق، مثانه بیش فعال، تنبلی چشم و سایر بیماری ها استفاده می شود. بوتاکس یک داروی نسخه ای است و باید فقط تحت مراقبت یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مجاز و ماهر استفاده شود.

بهترین سن بوتاکس

بهترین سن برای شروع درمان بوتاکس بسته به عواملی مانند نوع پوست، ژنتیک و سبک زندگی متفاوت است. با این حال، به طور کلی، بوتاکس پیشگیرانه برای افراد در اواخر دهه 20 تا اوایل 30 سالگی توصیه می شود. زنان قفقازی معمولاً بوتاکس را بین 35 تا 40 سالگی شروع می کنند، در حالی که آنهایی که رنگ پوست تیره تر دارند ممکن است در سنین بالاتر شروع کنند. بوتاکس می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از خطوط ریز و چین و چروک استفاده شود، و بهتر است زمانی که خطوط شروع به چسبیدن به اطراف در حالت استراحت می کنند، درمان را شروع کنید. هرچه زودتر بوتاکس را شروع کنید، بهتر است، زیرا در وهله اول با شل کردن عضله و جلوگیری از ایجاد چین و چروک عمل می کند.

مراقبت های قبل بوتاکس

مراقبت قبل از بوتاکس برای اطمینان از بهترین نتایج و به حداقل رساندن خطر عوارض مهم است. برخی از دستورالعمل‌های رایج قبل از درمان شامل پرهیز از مصرف داروها و مکمل‌های رقیق‌کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و ویتامین E به مدت 7 تا 10 روز قبل از عمل است. همچنین توصیه می شود از مصرف الکل و حذف موهای زائد در محل های درمان خودداری شود. پس از عمل، مهم است که حداقل به مدت چهار ساعت از صاف دراز کشیدن یا مالش ناحیه تحت درمان خودداری کنید. عضلات صورت را با حرکت مکرر عضلات تحت درمان تمرین دهید. اگر تغییرات قابل توجهی در سلامت خود تجربه کردید، به دنبال مراقبت های اضطراری باشید و به دفتر خود اطلاع دهید. درمان بعدی برای خط اخم و درمان صورت هر 3 تا 6 ماه توصیه می‌شود.

مراقبت های بعد از بوتاکس

مراقبت های بعد از بوتاکس برای اطمینان از نتایج بهینه درمان و به حداقل رساندن خطر کبودی و انتشار به سایر نواحی مهم است. پس از تزریق بوتاکس، می توانید به فعالیت های عادی خود بازگردید زیرا نیازی به زمان بهبودی ندارد. با این حال، شما باید حداقل 3 ساعت پس از درمان از ورزش خودداری کنید و تا 24 ساعت پس از بوتاکس از ماساژ صورت یا سر خودداری کنید. همچنین باید حداقل 3 ساعت پس از دریافت بوتاکس از مالیدن صورت خود در ناحیه تحت درمان و دراز کشیدن خودداری کنید. اگر به راحتی کبود می شوید، می توانید یک کیسه یخ را قبل و بعد از عمل روی محل قرار دهید. نتایج بهینه حداقل تا دو هفته پس از قرار دادن بوتاکس مشاهده نمی شود.

مراحل بوتاکس

بوتاکس یک درمان زیبایی است که شامل تزریق یک سم به پوست برای کاهش چین و چروک و خطوط ریز است. این روش معمولا کمتر از 15 دقیقه طول می کشد و تعداد تزریق های مورد نیاز به میزان چین و چروک و ویژگی های صورت بستگی دارد. قبل از انجام بوتاکس، مهم است که در مورد کارهای قبلی پزشک تحقیق کنید، بررسی های آنلاین را بررسی کنید و برای مشاوره حضوری با پزشک ملاقات کنید تا در مورد اهداف خود صحبت کنید و یک برنامه بوتاکس ایجاد کنید. پس از انجام عمل، توصیه می شود از فعالیت شدید، ورزش، دراز کشیدن یا مصرف داروهای رقیق کننده خون به مدت حداقل چهار ساعت خودداری کنید تا خطر کبودی کاهش یابد و بهترین نتیجه حاصل شود. بوتاکس همچنین می تواند برای مقاصد پزشکی مانند درمان تعریق بیش از حد استفاده شود.

عوارض بوتاکس

بوتاکس یک داروی نسخه ای است که برای درمان بیماری های مختلف و نگرانی های زیبایی استفاده می شود. در حالی که به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود، عوارض و عوارض جانبی بالقوه ای وجود دارد که می تواند رخ دهد. برخی از عوارض جانبی رایج تزریق بوتاکس عبارتند از: درد، تورم یا کبودی در محل تزریق، سردرد، علائم شبیه آنفولانزا، افتادگی پلک یا ابروهای کج، لبخند کج یا آبریزش، آبریزش یا خشکی چشم و عفونت در محل تزریق. عوارض جانبی جدی می تواند شامل زخم قرنیه، احتباس ادرار، مشکلات تنفسی یا بلع، و واکنش های آلرژیک باشد. سایر عوارض می تواند شامل عدم تقارن، پتوز پلک و پتوز یا سنگینی ابرو باشد. مهم است که قبل از انجام این عمل در مورد خطرات و مزایای بالقوه بوتاکس با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مجاز و ماهر صحبت کنید.

منبع : rayantrip.com

تصاویر بوتاکس

قیمت های بوتاکس در مشهد

پکیج طلایی

$ 995
  • بلیط درجه 1 رفت و برگشت هواپیما
  • پشتیبانی شبانه روزی تا درمان کامل
  • تور گردشگری جاهای دیدنی مشهد
  • تضمین برگشت وجه تا یک ماه
  • اقامت در هتل 5 ستاره بشری
  • صبحانه + ناهار + شام
  • 7 روزه

پکیج نقره ای

$ 895
  • بلیط درجه 1 رفت و برگشت هواپیما
  • پشتیبانی شبانه روزی تا درمان کامل
  • تور گردشگری جاهای دیدنی مشهد
  • تضمین برگشت وجه تا یک ماه
  • اقامت در هتل 5 ستاره بشری
  • صبحانه + ناهار + شام
  • 7 روزه

پکیج برنزی

$ 795
  • بلیط درجه 1 رفت و برگشت هواپیما
  • پشتیبانی شبانه روزی تا درمان کامل
  • تور گردشگری جاهای دیدنی مشهد
  • تضمین برگشت وجه تا یک ماه
  • اقامت در هتل 5 ستاره بشری
  • صبحانه + ناهار + شام
  • 7 روزه

درخواست شما با موفقیت ثبت شد

از حسن سلیقه شما در انتخاب ” رایان ” سپاس گزاریم .

شماره تماس جهت پیگیری درخواست : 2720 55 00 99 98+